چگونه با کمک نرم‌افزار مدیریت ناوگان خدمات مشتریان را بهبود بخشیم

نرم افزار مدیریت ناوگان مبتنی بر جی‌پی‌اس تبدیل به یک مرکز اطلاعات قوی برای مدیران ناوگان شده است. حال می‌توان از این بستری که فناوری مهیا کرده، منافع بسیاری را بدست آورد که بالا بردن کیفیت خدمات مشتریان شرکت نیز جزوی از این منافع است.

در مواقعی که مشتریان نیاز به خدمات ضروری و در اسرع وقت دارند، سریعتر عمل کنید

در شرایط معمول، چگونه اینگونه خدمت‌رسانی‌ها را مدیریت می‌کنید؟ آیا به مشتریان خود می‌گویید که در اسرع وقت کارمندتان را به محل اعزام خواهید کرد و سپس شروع به تلاش برای تماس با کارمندان و کارشناسان خود که فکر می‌کنید در آن لحظه در آن منطقه باشند، می‌کنید؟

حال با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ناوگان اوضاع چگونه خواهد بود؟ مشتری شما با واحد مربوطه تماس می‌گیرد و درخواست خدمات فوری دارد. مسئول مربوطه آدرس شخص را در نرم‌افزار تایپ می‌کند و نزدیک‌ترین کارشناسان شما را به محل مشتری پیدا می‌کند. پس از اینکه تصمیم گرفت چه کسی را اعزام کند، اطلاعات لازم را برای کارشناس مورد نظر ارسال می‌کند و پس از آن با مشتری تماس گرفته و او را از وضعیت درخواستش آگاه می‌کند. با چند کلیک و احتمالا یک تماس تلفنی در سریعترین زمان ممکن به درخواست مشتری رسیدگی شد.

در این حالت شما می‌توانید به مشتریان خود اطمینان دهید که کارشناس مورد نظر ایشان در سریعترین زمان ممکن در محل خواهد بود. دانستن زمان تقریبی، فاکتور بسیار مهمی است. شما امکانات نرم افزار مدیریت ناوگان می‌توانید به مشتریان خود زمان تقریبی به مراتب دقیق‌تری برای خدمت‌رسانی اعلام کنید که در رضایت مشتریان تاثیر بسیار بسزایی خواهد داشت.

تایید انجام کار توسط سیستم مدیریت ناوگان

احتمالا برای شما هم مواردی پیش آمده که از حرف کارشناس شرکت در مقابل حرف مشتری دچار دوگانگی شوید. به عنوان مثال کارشناس شما مدعی می‌شود که ۴ ساعت در محل مشتری بوده است، حال آنکه مشتری اسرار دارد که کارشناس یک ساعت بیشتر برای انجام خدمات مورد نیاز وی وقت نگذاشته و بعد از آن محل را ترک کرده‌است. این مساله می‌تواند به یک جدال بی‌مورد تبدیل شود که شما به خاطر حفظ مشتری خود ناچارید حرف او را بپذیرید. در این حالت هم مشتری ناراضی خواهد بود چرا که فکر می‌کند کارش به درستی انجام نشده و زمان لازم برای او صرف نشده است، و از طرف دیگر شما هزینه‌ای که باید بابت این خدمات دریافت می‌کردید را از دست می‌دهید.

با کمک سیستم ردیابی و مدیریت ناوگان شما دیگر درگیر جنین شرایط باخت/باختی نخواهید شد، چرا که اگر مشتری چنین شکایتی را مطرح کند شما می‌توانید به راحتی با مرور کردن همه‌ی مکان‌های ثبت شده در نرم افزار مدیریت ناوگان برای کارشناس مورد نظر در آن روز، از صحت این مدعا آگاه شوید و از این طریق اثبات کنید که کارشناس شما به واقع ۴ ساعت در محل حضور داشته و این یعنی درآمد شما از محل این خدمت‌رسانی در حساب شما خواهد ماند و از آن مهمتر اعتبار شما خدشه‌دار نخواهد شد.

خدمت‌رسانی به مشتریان بیشتر با نرم افزار مدیریت ناوگان

شما با کمک سیستم مدیریت ناوگان در زمان خدمت‌رسانی به شکل قابل توجهی در زمان صرفه جویی خواهید کرد و به سبب این صرفه‌جویی زمان بیشتری به دست می‌آورید و متعاقبا می‌توانید به مشتریان بیشتری خدمات خود را ارائه دهید.